ביקוש והיצע

מה
הגדרות –
  1. ביקוש – כמות של מוצר או שירות שאנשים מוכנים לקנות במחיר מסוים.
  2. יחסי ביקוש – הקשר בין המחיר והכמות שנדרשו.
  3. היצע – כמות המוצר או השירות שהשוק יכול להציע. הכמות מתייחסת למוצרים שהמוכרים מוכנים למכור בעת קבלת מחיר מסוים.
  4. יחסי היצע – המתאם בין המחיר לבין כמות הסחורה או השירות שסופקו לשוק.
למה
למה זה חשוב לי –
חוקי היסוד לגבי ביקוש והיצע מסבירים שכאשר המחיר גבוה יהיה פחות ביקוש, מנגד ליצרנים עולה הכדאיות והם ירצו לייצר יותר מהמוצר, למכור יותר ולגרוף יותר רווחים.
ההיצע נקבע לפי ביקוש מסוים ומתוך יחסי הגומלין שלהם מתקבל מחיר השוק למוצר.
עיוותים שונים בשוק גורמים לביקושי יתר וכתוצאה מכך לעלייה בהיצע בשוק – האינטרס של היצרנים. עיוותים אלה יגרמו לעליות מחירים ולמצבים לא כדאיים לקניה של מוצר מסוים או לביצוע של השקעה מסוימת.
איך
איך זה משפיע על הנכס שלי –
זיהוי המגמות שמשפיעות על הביקוש והבנה לגבי צפי עתידי של המגמות שיגדילו או יורידו את הביקוש יחד עם בחינה של ההיצע הקיים והצפוי בשוק מסייעות לנו להבחין באם יהיו עליות\ירידות ברמות המחירים ולקבל החלטות כלכליות מושכלות.
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​

לקבלת מידע ולתיאום פגישה השאירו פרטים או התקשרו 03-678-7652

רגע לפני שאתם עוזבים

על קרן ההזדמנויות החדשה שלנו שמעתם?

למה אתם מחכים?

Open chat
היי, איך נוכל לעזור לך?
Powered by